درباره ما

درباره کاست آف لایو

پورتال مهاجرتی کاست آف لایو با داشتن جامع ترین و معتبر ترین اطلاعات در مورد هزینه های اقامت و شرایط اقامت در شهرهای مختلف دنیا از محبوب‌ترین سایت‌های معرفی شهرهای دنیا برای اقامت می باشد.
در این سایت هدف آشنایی شما با هزینه های زندگی در شهرهای مختلف دنیا می باشد.
با این وجود که شرایط زندگی هر شخص با دیگران متفاوت است اما بهتر است قبل از سفر به هر شهر برای اقامت از ریز هزینه های زندگی در آن شهر اطلاعات لازم و کافی را به دست آوریم.

هدف کاست آف لایو

هدف پورتال مهاجرتی کاست آف لایو اطلاع رسانی کامل و جامع و قابل اعتماد برای سنجیدن شرایط اقامت در شهر های مختلف و به دست آوردن اطلاع کافی و لازم برای چگونگی مهاجرت به شهرهای مختلف دنیا است.
مسلماً داشتن اطلاعات کافی و جامع باعث آسان تر شدن زندگی در هر شهر می شود و هدف ما چیزی جزء این غایت یعنی راهنمایی شما عزیزان برای به دست آوردن اطلاعات لازم برای زندگی در شهرهای دیگر نیست.
لازمه مهاجرت داشتن اطلاعات کلی در مورد هزینه های زندگی در شهرها و اختلاف هزینه های آنها با دیگر شهرها و حتی مقایسه هزینه های زندگی و شرایط زندگی در شهرهای مختلف جهان با هزینه های کشور خودمان می باشد.
ما می توانیم در این سایت شما را به کلی ترین هزینه های زندگی در شهرهای مختلف و ریز ترین هزینه های زندگی در شهرهای مختلف جهان آشنا کنیم.

تحصیل و اقامت

این روزها تحصیل در کشور های مختلف و شهرهای مختلف جهان رواج بیشتری نسبت به قبل بخصوص در منظقه خاورمیانه پیدا کرده است

بنابر این بایستی نسبت به شهر و کشوری که قصد مهاجرت برای تحصیل دارید اطلاعات کافی را دارا باشید.
در این سایت علاوه بر معرفی شهرها و هزینه های اقامت در شهرهای مختلف دانشجویان علاقمند به تحصیل در خارج از کشور می‌توانند با بهترین دانشگاه های جهان ،رتبه بندی این دانشگاه ها آشنایی کامل پیدا کنند.
همچنین برای دانشجویانی که قصد تحصیل در کشورهای دیگری غیر از ایران را دارند اطلاعات کافی در مورد هزینه ها و شرایط زندگی دانشجویی در هر شهر بیان می شود.

مجربین کاست اف لایو

پرتال مهاجرتی کاست آف لایو توسط متخصصین و مشاورین مجرب و با سابقه کاری زیاد اداره میشود که همواره در تلاشند تا اطلاعاتی معتبر در مورد هزینه ها و شرایط زندگی در شهرها و کشورهای برای شما عزیزان بیابند.
در این سایت پس از جستجوی هر شهر در پایان می توانید سوال های خود را در مورد هزینه های اقامت هزینه های مهاجرت هزینه های زندگی شرایط زندگی و برای دانشجویان هزینه های زندگی دانشجویی برای تحصیل در هر شهری را مطرح کنید تا توسط متخصصین مجرب پاسخ داده شود.

شما عزیزان میتونید صفحه اینستاگرام کاست آف لایو رو هم برای همراهی ما فالو کنید.

ضمناً از صفحه ارتباط با ما میتونید راه ها و شماره های تماس با ما رو هم داشته باشید.

برای ارتباط با مدیر سایت هم میتونید از سایت شخصی سامان مشایخی استفاده کنید.